4 טיפים לפני שכירה דירה במודיעין

כפי שכולכם ודאי כבר שמתם לב, ייתכן כי שוק הדירות במדינת ישראל הצטנן מעט בחלוף השנה האחרונה, אך ניתן לומר באותה נשימה כי שוק השכירות עדיין לוהט מתמיד שכן, כל אדם שהתנסה בחיפוש אחר דירה להשכרה במודיעין בדרך כלל יסכים עם העובדה כי מדובר על ג'ונגל שאינו מתלווה ליותר מדי תקנות וחוקים. על כן, במצבים שכאלה, מיותר לציין כי למצוא דירה להשכרה במודיעין היא לא משימה פשוטה במיוחד, ועוד יותר קשה כאשר מדובר על אחת המתלווה על עלויות סבירות.

כמו כן, במידה וכבר מצאתם דירה שמתקרבת לדרישות שלכם, מן הטבעי שתרצו לסגור חוזה מהר ככל הניתן, לפני שמישהו אחר יגיע ויחטוף לכם את הדירה. אך באותה ההזדמנות אנחנו ממליצים לכם כי רגע אחד לפני שאתם שוכרים דירה תעצרו לשנייה, תנשמו, ותבצעו את הבחירה האידיאלית עבורכם, בחירה כזו שעשויה לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף. איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר אתם שואלים? ובכן, אתם יכולים להתחיל בשיטוט קצר באתר כתובת שיאפשר לכם לאתר דירה בהתאם לצרכים שלכם, אך באותה נשימה עליכם לוודא כי אתם לוקחים בחשבון מספר פרמטרים חשובים ולכן, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לגבש בחירה מדויקת יותר:

בדקו האם יש תמ"א בבניין

גם אם מדובר על דירת החלומות שלכם, כזו אשר עברה שיפוץ לא מזמן וכן גם מחזיקה בחניה פלוס מחסן, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי במידה והבניין צפוי לעבור תמ"א, הרי שלא תהנו לחיות בתוך אתר בנייה. כמו כן, עליכם לזכור כי גם אם אחד הבניינים הצמודים צפוי לתמ"א הדבר לא יבוא לידי ביטוי בתענוג של ממש, אך במידה ואתם אמורים להגיע הביתה רק בעת בה עבודות הבנייה מסתיימות, ייתכן כי מדובר על אפשרות סבירה הרבה יותר, בהתאם לתנאים הנתונים לכם במקרה המדובר שכן, לא פעם הדבר עשוי להתגלות כבחירה מוצלחת.

בדקו את קבוצות הפייסבוק השונות

במידה ומודיעין האי עיר חדשה עבורכם ואתם עדיין לא באמת יודעים כמה אמורה לעלות הדירה אותה אתם מחפשים, אתר KTOVET וקבוצות הפייסבוק השונות יהיו מקום מעולה להתחיל בו שכן, מדובר על פלטפורות שיעניקו לכם את האפשרות לגבש בחירה סולידית ומדויקת יותר, כזו אשר תענה לכל הצרכים האישיים שלכם ותוודא כי אתם אכן בוחרים בדירה המתאימה ביותר, בין אם אתם מעוניינים ברכישה של . יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בקבוצות הפייסבוק תוכלו אף לשאול שאלות ולקבל מענה מיידי שיסייע לכם בבחירה שלכם.

לא לשכוח ביטוח

טרם חתימתכם על חוזה השכירות, חשוב לא פחות לוודא כי יצויין בחוזה מהי האחריות של כל אחד ואחד מהצדדים בנוגע לרכיבי הדירה, במטרה למנוע מצבים לא נעימים במקרים של בעיות כאלו ואחרות. זאת בעוד כי ביטוח מבנה ותכולה יכולים לא פעם להיראות כהוצאה מיותרת בעת בה הכל תקין, אך מיותר לציין כי כאשר משהו משתמש כמו דליפה או לחילופין שריפה, הרי שמדובר על ביטוח שעשוי להציל אתכם מהוצאות משמעותיות במיוחד. כמו כן, בהתאם לחוק החדש, הגורם האחראי על ביטוח המבנה יהיה הבעלים של הדירה שכן, בעל הדירה לא יכול לחייב אתכם לעשות ביטוח מבנה, ועליו לעשות זאת לבדו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי במידה ובעל הנכס אכן ביטח את הדירה, נסו לשכנע אותו להכניס אתכם כמוטב נוסף לצד סעיף אחריות צולבת שכן, בכל מצב אחר בו ייגרם נזק לדירה, ניכר כי חברת הביטוח תחזיק באפשרות לתבוע אתכם בגין הנזק ששילמה עבור בעל הדירה.

בדקו את החוזה לעומק

בעת בה אנו מדברים על חוזה השכירות, חשוב שתבינו כל סעיף שנמצא בו למרות העובדה כי הדבור עשוי להיראות די מעיק וקטנוני שכן, הדבר יכול להיות שווה לכם לא מעט כסף. כסף אשר יבוא לידי ביטוי בדמי תיווך ולכן, במידה ואתם אכן מעוניינים לוודא כי אתם בוחרים דירות להשכרה במודיעין ללא תיווך ויתרה מכך, כי אתם נתונים לשקט נפשי לאורך כל הליך השכירה שלכם, עליכם לעבור בצורה מוקפדת על כל האותיות הקטנות בחוזה השכירות שלכם.

 

דילוג לתוכן